Bilet pentru Corydon

sunt cea mai fricoasă femeie din oraşul acesta

e greaţa de vină şi plictiseala de ea

pe străzile pline nu ies

un somn de chinez m-a învârtit câteva zile

şi revolta îmi dăunează sănătăţii mai ceva ca alcoolul

întind o mână peste mâinile hibride

şi aprindem o ţigară pe care o ţinem toţi între degete

cartofii colţuroşi prind  atunci aripi în stomacul meu bolnav

în venele mele se plimbă câini de vânătoare

pregătiţi să rupă orice

dar îmi e frică  şi de ei

barmanii poate ei sunt singurii care mai au încă mâini de lut

dar asta nu o să schimbe nimic

am să cânt în gară

până se vor ciocni trenurile

şi din gura mea

o să iasă cerneală roşie

câinii o vor linge până la aburi.

2 responses to this post.

  1. frumoase versurile octa; in ultimul insa remarc niste “influente” 🙂

    Reply

  2. Influentele mai Paulisca sunt implicite pentru fiecare scriitor in parte, ideea e sa fie catalitice si de material bun

    Reply

Leave a comment